رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد  در کنفرانس خبری امروز (1):

یکی از این موفقیت ها ی سازمانش را درخشیدن دانش آموزان یزدی در المپیاد دانش آموزی کشورعنوان نمود.

یزدفردا "باغستانی رئیس مهمترین سازمان  آموزشی و پروشی استان یزد امروز با اصحاب رسانه استان نشستی را برگزار نمود تا ضمن تجدید دیدار با خبرنگاران استان ،گزارشی از عملکرد و تلاش همکاران فرهنگی خود و همچنین موفقیت های دانش آموزان  استان را ارائه دهد .

محمدرضا باغستانی که با حضورش در آموزش و پرورش استان  توانست به عنوان یک مدیر برخواسته از خانواده فرهنگیان  روح تعامل و همکاری را در بین همکارانش افزایش داده وتحرکات همراه با برنامه ای را در این سازمان آغاز نماید .

روحیه  معلمی همراه با تواضع و نشاط  او  باعث می شود تا تمامی مرتبطین با این سازمان ،از دانش آموز گرفته تا معلمین و کارمندان اداری با او راحت ارتباط برقرار کرده و به نوعی خود را همراه  او بدانند .

او با بها دادن به جوانان ،احترام به پیشکسوتان را نیز آنگونه که شایسته است در برنامه کاری خودقرار داده و در جهت تکریم و بها دادن به تجربه سفید مویان سازمانش  و شکوفا شدن همکاران جوان   شاغل در آموزش و پرورش  تلاش نموده و نتیجه همدلی و همراهی همکارانش را در  موفقیت های  دانش آموزان یزدی   می توان دید و محک زد .

باغستانی یکی از این موفقیت ها ی سازمانش را  درخشیدن دانش آموزان یزدی در المپیاد دانش آموزی  کشورعنوان نموده و گفت : امسال یکی از سالهای درخشان و خوبی است که دانش آموزان استان یزد توانسته اند با تلاش و کوشش خود، دبیران و خانواده هایشان مدال طلا ، نقره وبرنزالمپیاد علمی کشور را کسب کنند.

وی همچنین تاکید کرد "این موفقیت ها زمینه ساز موفقیت های آتی خواهد بود و قطعا باعث بوجود آمدن روحیه تلاش و کوشش در بین دیگر دانش آموزان استان خواهد بود .
محمدرضا باغستانی افزود: مرحله اول المپیاد استان با حضور 3700 نفر برگزار شد که 118 نفر به مرحله دوم راه یافتند و در نهایت 7 نفر عازم مرحله کشوری این مسابقات شدند.
وی به استقبال مسئولین استان از نخبگان و افتخار آفرینان استان اشاره کرد ونام های این نام آوران و عناوین کسب شده توسط این عزیزان را اعلام نمود:

1-محمدحسین متألهی در رشته زیست شناسی موفق به کسب مدال طلا و عضویت در تیم المپیاد علمی جمهوری اسلامی

 2-مجتبی تفاق دررشته ریاضی موفق به کسب مدال طلا  وعضویت در تیم المپیاد علمی جمهوری اسلامی


3-فاطمه قانع موفق به کسب مدال طلا ی المپیاد ادبی 

4-سیدسعید هاشمی در رشته ریاضی موفق به کسب مدال  نقره

5- محسن فرشی در رشته زیست شناسی  موفق به کسب مدال برنز

6-الهام افتخاري دررشته نجوم موفق به کسب مدال برنز

 7- سید محمدحامد سادات حسینی در رشته کامپیوتر کسی عنوان برگزیده کشوری .

وی در ادامه افزود: اعضای تیم المپیادعلمي دانش آموزی استان یزد از دانش آموزان مرکز استعدادهای درخشان ونمونه حضرت زهرا يزد مي باشند.

گفتنی است " افتخار آفرینان استان در  مراسمی  که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، رئیس سازمان آموزش و پرورش ، رئیس سازمان ملی جوانان، امام جمعه مهریز، مسئولان سازمان استعدادهای درخشان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان در راه آهن یزد برگزار شد مورد استقبال قرار کرفتند .

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا